2011. június 22., szerda

Megjelenítve 1-64 GB - csak a Wi-Fi iPhone + tok + 1 év Apple Care

Megjelenítve 1-64 GB - csak a Wi-Fi iPhone + tok + 1 év Apple Care
Hi,

Az iPhone a szóban forgó, vadonatúj! Én már a régi csirkét, mert volt egy kis hiba, és így már most kapott egy vadonatúj Apple-től.

Most külön magam az iPhone még akkor is szolgált nekem is.

Ez nem csak az iPhone, hogy elmegyek, de még a legjobb esetben, hogy megjelent a piacon, az Apple iPhone tok, és ez a legjobb, a iPad még mindig közel egy év az Apple Care Protection Plan fedelet, amely jelenti:

Garancia:

A garancia az iPhone még szó, mivel 1 év

Telefonos támogatás:

A hotline szolgáltatás még mindig csak 1 év ingyenes, ha van-e bármilyen problémát az iPhone-nal létrehozására mi lehet az e-mail címet, vagy a konfiguráció a Wi-Fi, stb, stb, mert akkor van a megfelelő szakemberek Hörher

Kizárólagos jogok (amelynek én már csak élt, és ez csak első!)

Pick-up szolgáltatást, ami azt jelenti, halad az Apple UPS küld hogy vegye fel az iPhone, hogy mit kell biztosítani az iPhone.

Cserével, amely biztosítja, hogy egy-egy hétig a iPhone a teendő, ha mi legyen vele. NEN szolgáltatás valóban elegáns, ahogy jelentett az én problémám volt kevesebb, mint 20 óra, az új iPhone a kezemben.

Kiterjesztett garancia:
Az akkumulátor a AppleCare Protection terv garantálja. Ha az akkumulátor lemerülése kevesebb, mint 50%-a hatalom kapsz közvetlenül NEN új iPhone. új elem az iPhone kerülne 99 € is, amely az iPhone, de igen, hiszen az Apple Care;)

Ennek köszönhetően, hogy a szinkronizációs kábel és a csatlakozó adapter és az Apple iPhone esetében nem új, hajlandó vagyok lemenni pár €.

Küldje el nekem az árát elvárások és a valós az ajánlat, hogy lehetővé kell tenni, hogy vegye fel;)

MFG, the2f
Ár: 520 EUR VB