2011. november 25., péntek

3D Puzzle Bimm-Bamm óra ritkaság 88 cm-es 1 Ft!!! - Jelenlegi ára: 1 Ft

3D Puzzle Bimm-Bamm óra ritkaság  88 cm-es 1 Ft!!!
777 darabos
Egyszer kiraktam, felraktam a polcra dísznek, így ott állt sokáig. Nagyon szép, olyan mintha igazi óra lenne, mindenki azt hitte: ) Az óra működött, de sajnos belefolyt az elem: ( Hobbiboltban lehet kapni ilyen óraszerkezetet, ha valaki működtetni szeretné újra.
Elköltöztünk, a pakolás közben szétesett és már nincs kedvem újra felállítani. Pár darabnak a sarkán a papír felhajlott, kicsit meggyűrődött, de ki lehet egyengetni.  
Mérete összerakva.: 88x24x11. 4 cm
A doboz egyik sarka el van szakadva, leírás nincs hozzá, szerintem a képek alapján könnyen kirakható.
Akár 1 Ft-ért Karácsonyra, ne hagyd ki!
Személyes átadás a lakcímemen lehetséges.
Kérlek, csak akkor licitálj, ha komolyan ki is szeretnéd fizetni a terméket. Ha megnyered, egy hét alatt bonyolítsuk le az adás-vételt, azért árulom a termékeket, mert helyszűkében vagyok.
Természetesen bizonyos szintig megértő vagyok, aki már vásárolt nálam, az tudja: ) 
Ha kérdésed van, írj bátran!
 
Köszönöm, hogy benéztél!



Jelenlegi ára: 1 Ft

Az aukció vége: 2011-12-06 10:00
. 3D Puzzle Bimm-Bamm óra ritkaság 88 cm-es 1 Ft!!! - Jelenlegi ára: 1 Ft